Promedico

Huisarts en Apotheken software

Concept
Branding
Webdesign

Promedico heeft nieuwe huisstijl

De wens van Promedico was een facelift van de huisstijl waarmee het zorgkarakter naar de achtergrond zou verdwijnen. Want hoewel Promedico de huisarts en apotheker als doelgroep heeft, is het voornamelijk een leverancier van informatiesystemen.

Briefing

Vanuit een interne inventarisatie zijn kernwoorden en merkwaarden vastgesteld waar de nieuwe uitstraling aan moet voldoen:

  • Frisheid & energie.
  • Samen, open, klantvriendelijk & klantgericht.
  • Doorontwikkeling, groei & innovatie.

We realiseerden een modulaire stijl, die zich leent voor verschillende toepassingen en focus. Hierdoor is de stijl geschikt voor commerciƫle communicatie, arbeidsmarktcommunicatie, interne communicatie etc. Qua toepassing is er inmiddels een serie DM-campagnes gemaakt, de WordPress-website is aangepast en diverse online uitingen zijn gemaakt. Naar de toekomst toe zal er ook gewerkt gaan worden aan event-communicatie en SEO/SEA.

Huisstijl pakket

Fonts, kleuren, patronen, iconen en een element-taal vormen tezamen de nieuwe huisstijl die gepaard gaat met verschillende uitgewerkte uitingen en een styleguide voor het soepel verwerken van, en werken met de huisstijl.

Promedico huisstijl elementen
Promedico iconen
Promedico huisstijl
Promedico huisstijl
Promedico huisstijl
Promedico huisstijl

Over Promedico

Openbare apothekers, huisartsen, apotheekhoudende huisartsen en hun medewerkers maken dagelijks gebruik van de informatiesystemen van Promedico. Daarmee is Promedico een belangrijke softwareleverancier voor de Nederlandse eerstelijns zorg. Samen met zorgverleners en partners bouwt de Promedico Groep aan een open, geĆÆntegreerd zorglandschap, op basis van een landelijke infrastructuur.

Wil je inspiratie voor jou eigen project? We bellen je graag…

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.